O nama
Centar za hrvatske studije u svijetu (CEHAS) uspješno djeluje od 2007. godine. Središnja je zadaća Centra poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika i upoznavanje s hrvatskom kulturom i civilizacijom te poviješću.
Zadaća je Centra i znanstveno proučavanje i očuvanje hrvatskoga jezika i kulture izvan granica Hrvatske, u suradnji s različitim znanstveno-nastavnim i kulturnim institucijama u svijetu koje promiču hrvatski jezični identitet i hrvatsku kulturu.
Od osnutka CEHAS-a 2007. godine u različitim programima sudjelovalo je i hrvatski jezik učilo nekoliko tisuća polaznika sa svih kontinenata i iz gotovo svih zemalja svijeta. O kvaliteti rada Centra najbolje svjedoči broj stranih polaznika kojih je iz godine u godinu sve više. Upravo su oni i najbolji ambasadori našega rada, a njihovo je novostečeno znanje o hrvatskome jeziku i hrvatskoj kulturi naš najveći uspjeh.
Svi nastavni materijali prilagođeni su studentima i jezičnim razinama te slijede programom definirane ciljeve i ishode učenja.
Udžbenik i vježbenica Prijeđimo na ti autorica Josipe Korljan Bešlić i Helene Burić nastao je kao rezultat dugogodišnjega rada autorica s polaznicima kolegija Hrvatski jezik za strance A1 i Hrvatski jezik za strance A2 u Centru za hrvatske studije u svijetu (CEHAS) Filozofskoga fakulteta u Splitu. Udžbenik i vježbenica sastoje se od 15 cjelina, koje prate semestralnu nastavu i usklađene su s 15 tjedana nastave. Materijali i teme usklađeni su sa Zajedničkim europskim referentnim okvirom za jezike (ZEROJ). Svaka se cjelina sastoji od triju podcjelina koje obuhvaćaju pisane tekstove, različite zadatke, gramatičke jedinice, korisne izraze i slušni tekst. Na kraju svake cjeline donose se kulturne zanimljivosti. Svaka cjelina završava usustavljenim gramatičkim pregledom. Na kraju udžbenika nalaze se hrvatsko-englesko-španjolski rječnik i slušni tekstovi.
Oblikovanju materijala pristupalo se iz konstruktivističke perspektive, u skladu s čime se u središte obrazovnoga procesa stavljaju sami polaznici te ih se potiče da sami uoče gramatičke i ostale jezične zakonitosti. Brojna pitanja navedena u zadacima njeguju konverzacijski pristup, jednako kao i izdvojeni korisni izrazi u svakoj podcjelini. Želja je autorica da svi koji žele naučiti hrvatski jezik upravo u ovom udžbeniku i pratećoj vježbenici pronađu zanimljive i poticajne materijale te da s hrvatskim jezikom budu na „ti“.
Svi nastavnici CEHAS-a redovito se usavršavaju te sudjeluju u radu i organizaciji međunarodnih i domaćih skupova i kongresa. Znanstvene članke objavljuju u domaćim i međunarodnim časopisima te kontinuirano prate novosti i suvremene tijekove u znanosti i poučavanju.





